ես ինչ կուզեի ստեղծեի

Ես ծնվել եմ 2013 թվականին իսկ հիմա 2022 թվական է: Ես 9 տարեկան եմ իմ անունը Աիդա է։ Ես հիմա թվերով կգրեմ թե ինչ եմ ուզում ստեղծել։ 1) Շակոլադե աշխարհ որի մեջ կան տներ։ տների մեջ շակոլադե աթոռ շակոլադե սեղան շոկոլադե սենյակ և այլ շոկոլադե իրեր։ 2) շատ ամուր տանկեր, որ զինվորները այդ տանկերով հաղթեն թշնամուն։ 3) շատ ամուր շենքեր որ երկրաշարժից պաշտպանի և Ղարաբաղի մարդիկ պաշտապանվեն ամեն ինչից։ 4) շոկոլադե ամրոց։ 5) շատ մեծ խաղալիքներ որ, երեխաները խաղան խաղալիքների հետ երգեն պարեն և այլըն։ 6) մի աստիճան որով կարող ենք քայլել դեպի տիեզերք։ 7) կոշիկներ որով կարողենք արագ հասնել որտեղոր ուզում ենք։ 8) հյութ որ այդ հյութը մարդը խմի կդառնա գեղեցկուհի։ 9) մի շոր որ հագնես կդառնաս թիթեռ։ 10) մի պայուսակ որի մեջ ինչքան բան դնես չի ծանրանա և չի մեծանա։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով