Զատկածեսը իմ ընտանիքում

Մենք Սուրբ զատիկից մեկ օր առաջ գնացել Էինք իմ տատիկի տուն այտեղ մենք ձվիկներով խաղացինք հետո մնացած ձվիկները ներկեցինք ։ Մենք զատիկից երկու օր առաջ Երևանից գնացինք իմ ծննդավայր Գյումրի։ Մենք զատիկից մեկ օր առաջ ներկեցինք ձվիկները մենք տարբեր ձևեր Էնք ներկել շատ-շատ գեղեցիկ էր ստացվել ինձ և իմ ընտանիքին շատ-շատ դուր եկավ։ Մենք սուրբ զատիկից առաջ գնացել էինք եկեղեցի օրնած լավաշ ենք կերել, մոմ էնք վառել, շատ սուրբ խաչն եինք համբուրել օրնած կարագ ենք տարել տուն, օրնած մոմ ենք վերձրել։ Մենք նայև տեսանք եկեղեցու սրբանկարները։ Հետո մենք գնացինք տուն և նշեցինք զատիկը։ Իմ տատիկը տոնական չամչով փլավ և ձուկ էր պատրաստել։ Ես զատկածեսը անցկացրել եմ իմ ծննդավայր Գյումրիում ։ Նաև մենք սուրբ զատիկը նշեցինք Գյումրի իմ Գյումրեցի երեք տատիկների իմ պապիկի իմ մորաքույրների իմ քեռիի հետ և իմ բարեկամների հետ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով